.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وام خود اشتغالی 8 میلیاردی و اخراج 210کارگر

كارفرماي ايران نيدل براي اشتغال 260 كارگر 800 ميليون تومان وام گرفته است و 210 تن از اين كارگران اخراج شده اند

عده‌‏اي از كارگران شركت ايران نيدل واقع در شهر صنعتي رشت، طي نامه‌‏اي به احمدي نژاد رييس جمهور، خواستار رفع مشكلات خود شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا, در ابتداي اين نامه آمده است: ما كارگران شاغل در شركت ايران نيدل كه از سال 81 بر اساس قانون طرح ضربتي اشتغال از طريق گزينش اداره كل كار و امور اجتماعي استان گيلان مشغول به كار شديم، به ازاي هر كدام از ما كارگران، مبلغ 3 ميليون تومان به كارفرما وام پرداخت شد و با اشتغال 260 نفر از جوانان اين استان، كارفرما بالغ بر هفت ميليارد و هشتصد ميليون ريال وام دريافت كرد.

كارگران شاغل در اين شركت، در بخش ديگري از اين نامه آورده‌‏اند: كارفرما طي دو مرحله اقدام به بازخريدي و اخراج كارگران كرده و با پايان يافتن مدت قرار داد، باقيمانده كارگران به 50 نفر رسيده و جوي در كارخانه حاكم شده كه در پايان شهريور، بقيه كارگران نيز اخراج خواهند شد.

كارگران از رييس جمهور خواستار احقاق حق خود شده و افزوده‌‏اند: طي مراجعات مكرر به اداره كل كار و امور اجتماعي گيلان، نتيجه ‌‏اي حاصل نشده و همه دستگاههاي دولتي از قبيل استانداري و اداره كار نبايد به دلايل مختلف حق را به كارفرما بدهند و كارگر هميشه مظلوم واقع شود.

اين كارگران از احمدي نژاد خواسته اند كه به وضع بيكاري جوانان استان گيلان رسيدگي جدي شود، به خصوص كارگران ايران نيدل.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

mojtaba 14 تير 1391
با سلام خدمت تمامي شمالي هاي غيرتمند
به جوانان شمال كشور علي الخصوص گيلان بي توجهي شده كه نتيجه بي تدبيري مسئولان استانمان مي باشد.بي كاري در اين استانها اگر از 90%بيشتر نباشد كمتر نيست خدا به داد همه مان برسد من فقط فكر رفتن از اين شهرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.